Hannabi se groot avontuur – Deel 2

In die tyd wat ons so naby die water wat raas gebly het was alles vir my net te lekker. Daar was ander huise om die huis waar ons gebly het maar baie minder as by ons eie huis in Polokwane. Ons kon sommer van die een kant van die dorpie tot by die anderkant loop. Ons het ook baie gaan stap en my ma het my toegelaat om sonder my stapband te loop. Sy moet altyd ‘n stapband aan my vasmaak en die anderkant vashou as ons gaan stap omdat sy so bang is sy raak weg van my af. Tussen jou en my, ek sal dit nooit toelaat nie, maar ek verstaan dat sommige mense maar angstig kan word oor dinge en hulle kan dit ook nie help nie. As ek sien sy wil die stapband aansit gaan sit ek dus mooi stil by haar sodat sy nie te veel sukkel nie. In die klein dorpie was sy nie so angstig nie en het los van my af gestap. Ek kon lekker rondhardloop en aan alles ruik en haar nog steeds in die oog hou. As daar ‘n motor of ‘n ander hond verby gekom het, het sy weer bang geraak en my geroep om die band aan te sit. Ek is bly ek kan haar veiliger laat voel as sy bang word.  Sondag middag het my ma en Lindie se pa alleen gaan ry in sy groot kar maar Human en Saartjie het saam met my gaan stap en ons het ook lekker bal gespeel. My ma en Lindie se pa was nie so lank weg nie en het vir my sommer ‘n klomp bene saamgebring om aan te smul.

In die hele tyd wat ons hier was het my ma nie elke dag gewerk nie en ons was heeltyd saam – tog te lekker! Ons het baie gestap en ook weer naby die water gaan stap en bal speel. 

Uiteindelik het my ma en Lindie se pa weer die groot kar ingepak en my ingelaai. Ons het nie te ver gery nie en gestop by die huis waar Angelo, Queen en Penny bly by hulle ma en pa. Ek het hulle nog nie goed geken nie en was aanvanklik so bietjie bekommerd dat hulle dalk my ma wil steel of seermaak en ek moes maar op my hoede bly. Ek het darem agtergekom dat hulle eintlik nie kwaad bedoel nie. Hulle was maar net nuuskierig. Ons het vir twee slapies by hulle gekuier en dit was te lekker. Hulle huis is so lekker warm. Daar is ook baie balle, speelgoed en lekker kombersies om op te slaap. As dit koud is maak hulle pa ‘n vuur in hulle sitkamer. Hieronder is fotos van hulle lekker warm huis. In hierdie tyd het my ma ook nie gewerk nie en ons was die hele tyd bymekaar. Ons almal het eendag in die veld gaan stap. Ons het lekker ver gestap sonder bande en sommer in die stap bal gespeel ook. 

Ek het nog altyd gewen as ek teen ander honde resies hardloop om ‘n bal te vang maar Angelo was elke keer te vinnig vir my hoor! Gelukkig het sy pa somtyds die bal reguit na my toe ook gegooi anders sou ek nooit ‘n beurt gehad het om die bal te vang nie. Ek het agtergekom dat Angelo baie goed ‘n bal kan vang maar dan los hy sommer die bal net daar waar hy dit gevang het! Hy wonder nie eers hoe sy pa nou weer die bal gaan kry om dit te gooi nie. Ek het vir hom so paar keer gewys om die bal mooi terug te vat na sy pa toe en hy het darem gelukkig vinnig geleer. Sommer gou-gou het hy ook die bal teruggeneem tot by sy pa nadat hy dit gevang het en dan kon ons lekker verder speel. Hieronder is ‘n foto wat my ma geneem het omdat ek die bal so mooi terugbring, ‘n foto van Angelo (links), Penny (middel) en Queen (regs) saam met hulle pa Danie en ‘n foto wat Angelo hulle se ma geneem het van ons wat stap in die veld en ook ‘n foto van Angelo, Penny en Queen se ma en pa.

Die tyd het weer aangebreek om die groot kar te pak en verder te ry. Dit het so bietjie langer geneem om alles in te pak want my ma en Lindie se pa het ‘n paar bokse wyn gekoop daar naby waar Angelo hulle bly. Hieronder is ‘n foto van waar hulle wyn proe voordat hulle besluit wat hulle moet koop. Hulle het vir almal vertel hoe lekker dit was en hou oulik Frieda was wat alles vir hulle verduidelik het. My ma sê Van Loveren wyne het amper volpunte gekry maar hulle het ‘n punt verbeur omdat hulle nie honde toelaat nie. My ma en Lindie se pa het tog alles weer in die kar gekry en ek kon inspring. Ons het lekker gery en ‘n paar keer gestop maar hierdie keer het ek nie enige ganse gesien nie. Ons het een aand laat by ‘n vreemde huis gekom waar ons net een slapie geslaap het en die volgende oggend weer vroeg gery het. Net voor dit stikdonker was, het ons veilig by ons eie huis aangekom. Dit was ‘n wonderlike avontuur en ek is so baie baie bly dat my ma my kon saamvat en dat ons so baie lekker dinge saam kon doen.   

4 thoughts on “Hannabi se groot avontuur – Deel 2

  1. Dankie vir die kuier Hannabi! En dat jy vir Angelo so mooi geleer het. Ons mis julle sommer baie! Jy moet meer gereeld jou avonture met ons deel. Ons geniet dit.

Lewer kommentaar